test

Khamis, 4 Jun 2009

Kenyataan Media: Fitnah Berkenaan Keruntuhan Stadium Sultan Mizan

Berikut adalah kenyataan media daripada pihak yang mengaku bertanggung jawap tentang keruntuhan stadium Sultan Mizan

----- mula ----


KENYATAN MEDIA: FITNAH BERKENAAN KERUNTUHAN STADIUM SULTAN MIZAN

Pihak kami membantah dengan keras wujudnya pihak yang manabur fitnah, kononnya sekutu Ultraman yang meruntuhkan Stadium Sultan Mizan. Fitnah itu dibuat bertujuan untuk merendahkan keupayaan kami yang merancang untuk membuat serang balas.

Pihak kami mengaku bertanggung jawap meruntuhkan Stadium Sultan Mizan, dan bukannya ultraman seperti yang didakwa oleh pihak tertentu.

Pihak kami telah menghantar StarStream, untuk meruntuhkan Stadium itu, sebagai bantahan kebisingan yang dilakukan oleh Jet Sukhoi. Untuk makluman, pihak kami tidak mempunyai anggota yang mampu bertukar kepada Sukhoi SU 30 MKM.


Selain itu, pihak kami juga membantah cubaan pihak tertentu yang cuba menyamar sebagai Star Scream untuk berjumpa dengan saya di dasar lautan Atlantik.


Saya dapat mengesannya kerana di pesawat itu tertera tulisan "Air France", yang selama ini tidak pernah ada pada badan Star Scream.


Oleh itu, saya menyeru kepada penyokong kami supaya melakukan protes dengan memakai pakaian gelap setiap hari pada program "1 Black Decepticon".

Kemeja-T Decepticon berwarna gelap boleh di dapati di Stesyen Minyak PETRONAS berdekatan, pada kadar RM 9.90 setelah membuat pembelian minyak sebanyak RM 30.


Sekian.


Megatron
Yang diPertua
Decepticon.



-- tamat ---












Beberapa tahun yang lalu, saya telah dicampakkan ke

7 comments:

  1. peperangan antara makhluk asing sebenarnya, dan bukan salah kontraktor yang dilantik oleh deris nat

    BalasPadam
  2. matstartrek:

    Tak semestinya tiada 'deris nat' tiada kaitan dengan Megatron.

    Sedangkan kedaulatan negeri boleh digadaikan kepada penjajah asing.

    Inikan pula stadium negeri.

    BalasPadam
  3. Mungkin cicak man juga terlibat meruntuhkan stadium Terangganu. Bukankah pengarah cicak man terlibat dalam pemuda Umno?

    BalasPadam
  4. Deris x sempat jemput cicakman....air liur cicakman adlh lebih kuat drp gam 5 tan dan boleh menahan bumbung drp jatuh....

    BalasPadam
  5. abis tu, octimus prime takkan duk melangok jer...?

    BalasPadam
  6. Sepatut kena panggil Cyclope, the Beast, Wolverine dan Prof X utk membantu dan utamanya Magnito dia dia boleh angkat balik bumbung dengan kuasa magnetik dia.

    BalasPadam
  7. panggil jer Keluang Man... hahahah.... dari spital TUMPOI...

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit