test

Khamis, 19 Mac 2009

Trak FRU Terbalik, Tetapi Bukan ke Melaka untuk Perhimpinan 'Letak Jawatan Ali Rustam'

Menurut sumber sejenis Nasi, Trak FRU Terbalik, Tetapi Bukan ke Melaka untuk Perhimpinan 'Letak Jawatan Ali Rustam'

Oleh kerana Trak FRU telah tersalah arah, maka Perhimpunan di Masjid MITC pada 20 Mac dijangka tidak akan dihadiri trak yang terbalik itu. Trak yang tidak terbalik tidak boleh dipastikan samada akan hadir atau tidak.

Oleh itu, mari kita sebagai rakyat bekas Kesultanan Melayu Melaka, berhimpun di hadapan Masjid MITC , selepas Jumaat untuk menyatakan bantahan terhadap perasuah yang bernama Ali Rustam.

Sila bawa bendera Melaka banyak-banyak.

Pakai Baju Melayu, atau atau pakaian tradisiional, atau pakailah apa pun yang menampakkan anda lebih kacak daripada Ali Rustam.

contoh 2 pemuda kacak:



Jel rambut Kelihatan Basah (Wet look Gel), boleh didapati di kedai-kedai berhampiran. Kalau tak mampu beli, sila gunakan Air paip.

4 comments:

  1. Pok Kam,

    Hujan turun, maka semua orang rambut basah, kecuali yang memakai topi keledar merah.

    BalasPadam
  2. Semalam tok baca paper malay mail.
    ada pulak berita tentang MARA tetap nak beli sut angkasawan berharga RM185 ribu walaupun dah ada model sut angkasawan di planetarium.

    tok nak pesan kat Noh Omar kalau nak beli jugak pakailah duit sendiri.ada pemerhati politik kata noh omar nak bodek najib dan peluangnya untuk menang MT lebih cerah.

    Tok dengar satu berita hangat tian chua dapat sumber khalid nordin booking 70 bilik hotel untuk UMNO Bahagian Pasir berharga berharga RM165 sebilik gunakan letterhead Kementerian Pengajian Tinggi.

    Ini kira salahguna kuasa.Elok kengkawan bloggers siasat semua hotel di sekitar lembah Kelang yang telah dibooking oleh pemimpin-pemimpin UMNO untuk anak buahnya.

    Kalau booking untuk perwakilan bolehlah dianggap rasuah.yelah bagi RM200 untuk duit minyakpun kantoi,ini pulak RM165 sehari untuk bilik hotel.

    Elok MP Pakatan Rakyat bangkitkan perkara ini dalam parlimen.Lepas check out hotel,boleh periksa bayar guna duit kerajaan atau duit poket sendiri.Bukan sikit RM165 untuk 70 bilik semalam.Kalau Khalid Nordin sangkut,sorang lagi anak buah Pak Lah terbarai selepas Wan Farid,Norza,Azlina dan Ali Rustam.

    Bahaya penangan Najib yang mendapat nasihat mentornya dr Mahathir.Tok dapat berita sambung balik kes bicara sembur mata dr mahathir dengan spray lada.

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit