test

Rabu, 25 Februari 2009

Nizar Ganti Elizabeth Wong dan Malaysiakini?

Saya terbaca catatan blog "Ini yang aku rasa" menceritakan bahawa blognya tersenarai di Malaysiakini.

Daripada situ saya nampak Malaysiakini menangkap perkataan "nizar"


Sebelum ini, saya sudah perhatikan bahawa terlalu banyak cerita Elizabeth Wong, yang tersenarai di situ.

Sebelum itu pula, perkataan "Malaysiakini" yang membuatkan ianya tersenarai.

Jadi, "Nizar" ganti "Elizabeth Wong" yang menggantikan "Malaysiakini"

Masih ada lagi yang membuat pesta "Ref Malaysiakini" pada tajuk catatan blognya?

Jadi, Kalau nak trafik, tulis tentang Nizar
Nizar melambai
Nizar masuk kereta
Nilai pergi Mahkamah
Nizar nak cari bakal menantu daripada kalangan blogawan
Nizar berdiri
Nizar duduk
Nizar makan Nasi Lemak

Esok lusa mungkin Malaysiakini tangkap perkataan lain.

3 comments:

  1. confirm lah bro...

    semalam post i bertopik 'ELIZABETH WONG NUDE PHOTO HOT TOPICS' tanpa tag malaysiakini pun sukses disenaraikan...

    hehehe...Elizabeth dan Nizar amat hangat ni...

    BalasPadam
  2. Joshua:

    Catatan blog saudara semalam, membantu saya menjumpai kaedah ini.

    BalasPadam
  3. Jangan ada 'gambar' Nizar, sudah!

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit