test

Selasa, 3 Februari 2009

Al Fatihah: Ustaz Ismail Mahmud

Daripada Perisik Rakyat, dan Fudzail, saya mendapat tahu bahawa Ustaz Ismail Mahmud telah meninggal dunia.

Ustaz Ismail mahmud adalah Adik kepada Ustaz Ibrahim LIbya Memali.

Saya tidak mengenali rapat Arwah Ustaz Ismail, sebagaimana Fudzail boleh berborak-borak.
Maklumkah, ketika di TV3 dulu, saya muda belia lagi. Duduk depan komputer sahaja. Makan Linux Tidur Solaris.


Ketika era Reformasi dulu, agak mengejutkan apabila mendapat tahu arwah Ustaz terpaksa berhenti kerja kerana tidak mahu bersubahat dengan sesuatu yang bertentangan dengan Islam.

Ketika itulah saya baru tahu yang Arwah ustaz adalah adik kepada Ibrahim LIbya.

Maka berhentilah dia.

Tidak lama kemudian, giliran saya pula mendapat "Kontrak tidak disambung".

3 comments:

  1. Innalillahiwainnailaihiroji'un..

    Siapa lah kita untuk menidakkan kuasa Allah. Semuga rohnya di cucuri rahmah dan di tempatkan dikalangan hambaNya yang beriman.

    Al-fatihah

    BalasPadam
  2. Semoga Allah s.w.t. memberkati dan menerima amal ibadatnya. Amin. AL-FATIHAH.

    BalasPadam
  3. Semoga Allah merahmati beliau dan menempatkannya dikalangan para hambanya yang beriman dan beramal soleh...

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit