test

Khamis, 11 Disember 2008

Semua Orang di Merlimau dapat Cek Nuffnang?

Hari ini saya berurusan berkaitan dengan Cek Nuffnang yang diterima wawa.

Tengahhari saya bertelefon dengan silembiks dan juga ada bercerita tentang cek nuffnang.

Kemudian sebelum saya ke Ayer Keroh, jumpa sebentar dengan Assirkami, terus saya tanya, "Dapat cek Nuffnang?"

Dia jawap "Dapat"

Agakya semua orang di Merlimau dapat cek Nuffnang?

SamDaddyCool dapat tak?

Ketika di Ayer Keroh untuk mengebankkan cek wawa, saya ternampak satu pejabat peguam yang macam pernah nampak di dunia blog.

Tidak pula saya singgah untuk bertanya "Puan Emy, Dapat Cek Nuffnang tak?", kerana dia tidak menggunakan Nuffnang.

5 comments:

  1. samdaddycool belum pernah merasa cek nuffang disebabkan belum menjadi warga Merlimau.. :)

    BalasPadam
  2. Saya tak faham pasal nuffnang. Tolong citer sikit. Mcm best je dpat cek...

    BalasPadam
  3. takde org nak kelik iklan aku ha ha ha.. mcm mana nak dapt cek..

    BalasPadam
  4. samdaddycool:

    hahaha

    "saya":
    sudah ada blog?

    aizam:

    strategi pengiklanan pun kena betul.

    BalasPadam
  5. tengah tunggu cek...
    Lambat sebab masa cash out belum di'glitterati'kan..

    Ha ha ha.. Mesti ko pegi Maybank Ayer Keroh kan??? Kat King Hotel ni....

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit