test

Rabu, 5 November 2008

Penjual Kain Terpaksa Jual Benda Lain

Malam ini saya pening.

Patutlah kepada Dr Dzukefly itu jendol, Baru baca 2 perkara yang dia katakan, kepala saya pening.


1. MP PAS Kuala Selangor: Melahirkan ‘Apex University’ …melahirkan ‘center of excellent in institutional learning and research’

2. Missing numbers in ’stimulus package’ puzzling


Esoklah sambung baca.

Macam mana kepala otak dia boleh fikir 2 benda berat pada masa yang agak rapat?


Nasib baik ada Dr Zul yang boleh berikan ubat pening kepala berbentuk cerita ringan:
 Penjual Kain yang terpaksa jual benda lain.

5 comments:

  1. Hasbullah Pit,

    Jika saya jual saya punya kain, apa pulak saya nak pakai seharian?

    BalasPadam
  2. Itu kalau ader seluar...

    kalau takder.... alamat terkontang-kanting ler apa yang ada tue.. hahaha

    BalasPadam
  3. Dr Zul is much more eloquent. Look forward to more from PAS.
    I thought his piece on Najib's budget was good but dunno about his ways to stimulate the economy, have not read in detail.
    He's quite funny, dry humour.

    BalasPadam
  4. Kalau tak mau jual kain pun, jangan jual negara dah la bro...

    Sekarang nie ramai yang suka cakap hebat...nak buat lambat, teori canggih...nak buat letih, angka cecah langit...nak buat, hangitttt....entah la labu..

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit