test

Jumaat, 21 November 2008

Lina Pencilbox pecahkan rekod Batak? Nanti dulu

Idaz dan kawannya "lina pencilbox" telah menyahut cabaran batak StreetSmart Mahkota Parade untuk mengatasi 64 mata.

Idaz ,
Cubaan pertama: 51 gagal
Cubaan kedua : 58 gagal
Cubaan ke 3 :69 seterusnya memecahkan rekod 64 mata saya.




 Saudari "lina pencilbox" pula telah mendapat 73 mata.





Maka saya pun gundah gelana, kerana rekod telah dipecahkan.
Tercabar sungguh kejantananku.

Maka, saya bersama Umar pergi ke Mahkota dengan alasan mengajaknya "main game".

Dengan bersungguh-sungguh, saya cuba kali pertama, terus dapat 73

Menyamai rekod lina pencilbox


Kemudian cuba lagi, dapat 66 mata sahaja. merosot, tetapi lebih baik daripada hari itu.
Kemudian cuba lagi, dapat 70 mata. belum boleh memecahkan rekod 73 lina pencilbox.

Rehat seketika, kemudian cuba lagi

 Akhirnya saat yang bahagia telah datang, rekod lina pencilbox telah lebur apabila saya mendapat 79.

hahaha




Street Smart berada di Mahkota Parade Melaka sehingga 23 November.
Maka anda semua ada lagi 2 hari untuk memecahkah rekod 79 saya.
Masuk percuma.

Melawat Melaka bererti Melawat Pusat Latihan F1.

7 comments:

  1. uishhh.
    ni yg buat saya dan linapencilbox terasa tercabar.
    nak pegi main Batak lagi.
    tp weekend ni xfree,ada hal la pulak.

    hehee.
    kami aim 84 :p

    BalasPadam
  2. Bilalah menatang batak ni nak sampai JB plak?

    BalasPadam
  3. aritu ada gi streetsmart ni. tapi time tu hari2 terakhir sblm cuti skola. ramai bdk skola. malu la plak nak terkinja2 memukul benda tu. kehkeh

    BalasPadam
  4. Bila plak benda nieh nak datang Kemaman, Terengganu... nak gak cabar diri nie... kot-kot boleh cecah 90 ker... hehehe

    BalasPadam
  5. besungguh2 tunjuk hebat dpn pompuan.. huhuhu

    112413

    BalasPadam
  6. rekod terbaru, cik linapencilbox dapat 85 mata.
    hihi ;)
    bukti ada di blog saya.

    BalasPadam
  7. Batak ooo Batak... maih la datang kemaman....

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit