test

Selasa, 4 November 2008

khalidsamad.com : Masalah SEO "Khalid Samad" dijangka selesai

Sebaik sahaja khalidsamad.com beroperasi di atas blog lamanya, apabila google "Khalid Samad" kini sudah berada di tangga ke 7. Tidak sampai 24 jam Khalidsamad.com hidup.

Ianya dapat mengatasi masalah SEO Khalid Samad

Namun ianya boleh dicepatkan lagi supaya nombor satu dengan bantuan blogawan lain.

Maka oleh itu, para peminat Khalid Samad boleh lah membuat catatan blog yang membuat pautan ke http://www.khalidsamad.com. Mahu hentamkah, Mahu pujikah, sukahatilah.


Oh ya, saya juga mengambil kesempatan ini untuk membuat pautan ke Inilah Kebenaran milik menj.

4 comments:

  1. Salam,

    Lepas ni En Sebol boleh tolong ajar saya cara nak transfer address blog saya ke nuraflah.com pulak?

    Thanks

    BalasPadam
  2. ..... glamer la brother khalid samad nih... lebih glamer dari abang dier... Shahir Samad.... hahaha...

    BalasPadam
  3. Terima kasih Tuan diatas tips teknik tetapan yg diberikan. Cuma sekarang yang agak pelik lagi ajaib, khalidsamad.com hanya boleh di access melalui Mozilla Firefox. Kalau kita cuba pakai IE akan keluar error message: Operation aborted.

    Kalau Tuan berkesempatan boleh cuba pakai IE dan kongsi tips lain mengenai perkara ini. Kami telah hilang punca pasal IE ni sebenarnya. Tuan boleh juga email terus kepada saya di {admin at khalidsamad dot com}. Jzkk.

    BalasPadam
  4. OK Tuan, masalah telah pun selesai dengan mengoogle masalah yang dihadapi maka terjumpa forum yg membincangkan perkara yang sama. Sekadar berkongsi pengalaman, IE tidak compatible dengan widget FormLogix. Setelah remove widget tersebut, tiada lagi masalah operation aborted. Terima kasih.

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit