test

Ahad, 13 Julai 2008

UMNO Memerlukan "Pengawal fasal 20"

Dulu Faisal Tehrani sibuk menceritakan tentang Dewan Pengawal Fasal 5.
Rupanya UMNO yang memerlukan Pengawal Fasal 20 Perlembagaan UMNO.


Catatan berikut ditujukan kepada Ali Rustam (klik) oleh Pengawal Fasal 20 Perlembagaan UMNO (iskandarjohan).


nampaknya Datuk sendiri juga telah melanggar perlemvbagaan UMNO dan wajib di hadapkan ke LEmbaga Tatatertib kerana telah berbohong kepada semua ahli UMNO yg kononnya semua cawangan di seluruh MELAKA menyokong PM dan TPM sedangkan semua mesyuarat cawangan dan bahagian belum pun bermula.. Sila semak fasal 20 perlembagaan

.


Datuk untuk pengetahuan Datuk kami di cawangan-cawangan di bahagia kota anggerik dan shah alam tidak pernah memberi mandat kepada KEtua Bahagian untuk menyatakan sokongan kami kepada Pak LAh. NAmpaknya Ketua Bahagian kami telah membelakangkan kami sekali lagi maka Insyallah dengan izinnya datangnya mesyuarat Julai ini maka kami akan sendirinya membuang KEtua Bahagian kami yang langsung tidak perihatin apakah kemahuan ahli-ahli di cawangan. Dan kami akan menyatakan kepada siapa sokongan kami sebenarnya.

Dan bahawasanya kami akan menhantar satu bantahan kepada Lembaga Tatatertib UMNO untuk membawa semua Ketua Bahagian Selangor,Penang dan Melaka keran melanggar Perlembagaan UMNO fasal 20 dan etika Pemilihan.Kami juga akan membuat bantahan kepada Pak Lah kerana menyalah gunakan kedudukan untuk berkempen sedangkan org lain di larang.

wassalam.

Benar kerana Allah..


0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit