test

Isnin, 2 Jun 2008

Gambar Video Anak Pontianak

Beberapa hari lalu saya merungut bila melihat Harian Metro kerana 2 sebab:

1. Suka mempromosi kandungan lucah, dengan menunjukkan "hint"
supaya pengguna telefon mimbit membuat pesta bluetooth.
2. Terlalu banyak iklan keputusan Judi SMS pada Media yang diaba oleh umat Islam.

Kemudian, ada seseorang mengatakan tentang "gambar anak pontianak", saya pun mushkil juga, kenapa gambar hantu menjadi popular, rupanya anak pontianak itu ialah pelakon cerita.

Samada ianya satu filem atau drama bersiri, saya pun tak tahu.

Saya mempunyai masalah biasa iaitu tak tahu bagaimana ramai orang boleh tahu tentang dunia artis, tapi saya tidak tahu.

Ketika zaman muda dulupun saya tetap mempunyai masalah yang sama.

Tidak adakah cara untuk hanya membaca ringkasan berita artis supaya kita sekadar tahu dari segi maklumat?

Macam mana saya nak tahu perkara yang orang kebanyakkan tahu?

Lagi satu masalah saya ialah saya sukar untuk mengecam muka artis. lebih kurang sama sahaja muka mereka bagi saya. Tanda-tanda diri sudah tua?

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit