test

Isnin, 21 April 2008

SUDAH DIJUMPAI - Aina Athirah Bt Ghaffar

Sila klik pada tajuk catatan blog ini.

Sudah dijumpai.
berikut adalah pesanan pakciknya yang kaki skuter.
salamz

timer kasih kpd sume yg memberi kata sokongan, sms, doa etc

anak sedara aku selamat dijumpai lewat mlm td di sekitar tmpt yg sama dia hilang, dlm keadaan lemah n blur

disyaki akibat perbuatan pukau oleh 2 org lelaki. seorg melayu, seorg lg dipercayai india atau bangla

siasatan masih di peringkat awal, n gamba telah aku delete atas sbb2 privasi n keselamatan. kpd yg dh up kt forum/myspace tuh, harap take note n delete the topic.

bg pihak seluruh keluarga aku, aku ingin ucapkan terima kasih atas segala pertolongan drpd kengkwn sumer. aku percaya, berkat doa n usaha sumer la, anak buah aku dpt ditemui.

terima kasih, dan semoga Allah merahmati anda semua di dunia n di akhirat.

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit