test

Rabu, 23 April 2008

Beras Terpilih (BETA)

Oleh kerana Beras Padu terlampau sendat dengan catatan blog, kalau saya memilih laman blog yang terbaik sekalipun ia akan menjadi umpama sampah.

Akan tetapi Beras Padu tetap sesuai untuk golongan yang suka membaca.

Beberapa hari lalu, saya tertarik dengan komitmen Tok Mudin untuk berkongsikan catatan blog mana yang dia suka.

Saudari Ezza pun mula mencuba "Wiget Google Reader Tok Mudin dan OPML Beras Padu" dengan jayanya.

Jed Yoong, memang sudah ada Wiget Google Reader di blognya.

Di akan kesungguhan 3 insan ini untuk berkongsi maklumat, maka saya sediakan Beras Terpilih untuk mereka.

http://beras-terpilih.blogspot.com/


Dalam masa beberapa jam bermain dengan RSS dan CSS, maka jadilah ia.

Saya tidak pasti ia akan berjalan seperti yang saya rancangkan atau tidak.

Hanya mereka bertiga sahaja yang mempunyai kuasa catatan blog manakah yang bersepah di sferablog ini untuk mereka pilih. Mereka adalah umpama ketua editor di dalam media alternatif ini.

Saya sendiri tiada kuasa untuk memilih catatan untuk diberasterpilihkan.

Si Pemilih Beras:

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit