test

Isnin, 3 September 2007

Soalan Bodoh: Kamera yang ada bluetooth?


Selama saya hidup, saya tak pernah ada kamera digital.

Yang saya ada hanyalah kamera pada telefon, kalau dulu guna Nokia 6020, selepas itu Sony Ericsson k800i.
Bila sudah ada SE k800i barulah terasa seperti ada kamera digital sendiri.

Namun oleh kerana kecanggihan telefon ini, saya boleh hantar gambar ke komputer (mac atau PC) menggunakan bluetooth.

Soalan bodoh saya ialah:
Ada tak pembuat kamera digital (yang bukan telefon) yang boleh hantar gambar menggunakan bluetooth ke peranti bluetooth lain?

Ada sesiapa tahu penguasaan pasaran (market share) digital kamera di Malaysia?
Siapa nombor 1?

p/s: Gambar kamera & persoalan ini timbul setelah membaca http://myalycia.blogspot.com/2007/08/oh-kamera-ku.html

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit