test

Ahad, 9 September 2007

Polisi Permainan Tag Sebol

Saya mula berblog kerana saya tak faham apa itu "kena tag". Jadi saya rasa amat bersalah jika tak memberi tindakbalas apabila ditag atas dasar semangat keblogan (macam semangat kesukanan tapi untuk blog).

Walaubagaimanapun, terdapat juga
beberapa pemblog yang tak respon pada tag, terpulanglah kepada mereka. Tapi saya tidak. Terdapat juga pemblog yang menokok tambah sehingga mengetag semua orang yang dikenalinya yang telah melawati blognya.

Jadi, Disini saya ingin mendraf polisi Permainan Tag Sebol, supaya anda boleh mengetag saya dan saya kan respon.

Saya HANYA akan merespon kepada tag apabila.

1. Tag itu dinyatakan asal usulnya. sekurang-kurangnya orang yang mengetag anda
2. Tag itu dikenakan kepada kurang dari 5 orang, melainkan tag itu memang mensyaratkan untuk mengetag lebih dari 5 orang.
3. Pautan diberikan kepada orang yang dikenakan tag.

sekian.

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit