test

Ahad, 16 September 2007

Pendapatan tambahan dengan advertlets

Memandangkan saya perlu mengumpul wang untuk dijadikan hadiah Peraduan Telur Goreng di Pasar Ramadhan. Maka saya tulis artikel ini.

Anda juga boleh mendapatkan RM 20 tambahan jika anda mempunyai laman blog yang beriklankan advertlets. Sila rujuk di sini

Sekiranya anda menang Peraduan Telur Goreng di Pasar Ramadhan dan dapat tambahan RM 20 daripada Advertlets, maka anda sudah dapat RM 70.

Mungkin dengan RM 70, anda boleh buat 'Peraduan Telur Itik di Pasar Tani' atau gunakan RM 70 itu untuk membeli telur, atau lebih menguntungkan lagi anda boleh beli ayam betina yang boleh bertelur.

Oleh kerana Advertslets tidak mensyaratkan supaya perlu membuat lagu Rap untuk mereka, maka saya tak buatkan mereka lagu rap.

“Advertlets.com - Blog Advertising in Asia!”.

Kalau dapat cek Advertlets, mungkin saya akan buat lagi peraduan untuk pengunjung blog ini atau gunakan ia untuk membeli telur ayam atau ayam betina yang boleh bertelur.
Apa? Telur Kambeng? Telur kambeng saya tak mahu beli. Saya tak tau pasal telur kambeng, kena tanya miLLa

Selain dari itu, Wujud persoalan dimindaku, Adakah Advertlets.com
mempunyai pasukan yang boleh berlawan dengan Pakatan BlueQuil?

Josh Lim, Please respond.

1 comments:

  1. macamana dengan perkembangan semasa advertlets?adakah masih releven?sekadar bertanya ;-)

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit