test

Isnin, 17 September 2007

Harga Minyak Dunia Naik hingga melepasi USD 80 setong


Kini harga minyak dunia naik sehingga USD 80 setong, Salah satu sebab adalah kejatuhan matawang Dolar Amerika Syarikat. (nota: kalau nilai matawang USD turun, automatik nilai sesuatu komoditi itu 'kelihatan naik', adakalanya nilainya hampir tak berubah dalam matawanng lain)


Disini terdapat satu perbincangan tentang kenaikan harga minyak dunia itu,
sila baca di http://bincang.net/forum/printthread.php?t=79346&pp=40

Secara umumnya, pandangan saya lebih kurang sama dengan morpheuzneo
,

Saya akan menulis pandangan saya tentang isu ini sedikit masa lagi.

Sebagai persediaan, untuk memahami apa yang saya akan tulis itu, sila baca pautan yang diberikan tadi. (saya tahu ramai yang tak faham apa yang saya tulis).


0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit