test

Ahad, 30 September 2007

Alamak! Maybank2u memerlukan TAC

Oleh kerana diriku ini jenis katak bawah tempurung, maka ketika membuat kad ATM yang lalu, saya dengan sengajanya tidak mendaftarkan nombor telefon untuk mengambil TAC. Atas sebab keselamatan kononnya.

Mungkin Ya, kerana telefon juga boleh dicuri.

Akan tetapi seringkali rasa susah juga, bila nak buat pemindahan wang, ke pihak ke 3, terpaksa ke ATM.

ATM Maybank di Merlimau dulunya, ada 2 mesin, itupun di Maybank Merlimau. Kalau musim gaji, orang beratur sampai ke tengah jalan.


Baru sebentar tadi , saya ingin memaybank2ukan RM 15 ke Rjuna. buka Maybank2u, kemudian tepuk dahi "Alamak, dia nak TAC".

Kemudian saya terfikir sejenak.
Saya di Stesyen,
kini dah ada ATM,
apa susahnya.
cucuk sahaja.

Hehe.

Jadi saya tetap tak perlukan telefon untuk TAC.

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit