test

Isnin, 13 Ogos 2007

Pepijatkah ini? MyPhoneExplorer + SE k800i

Semasa saya cuba backup mesej SMS saya di komputer XP, menggunakan MyPhoneExlorer. (betul kah ejaan?) . Saya perhatikan bahawa kita boleh mendail telefontangan menggunakan komputer.



Dan kemudian boleh hidupkan P.Suara ("Speaker Phone") , Maka saya pun mercakap dengan Siti Hawa, dalam telefon. kemudian oleh kerana suara tidak jelas. Ketika itu saya sedang menggunakan kamera untuk mengambil gambar monitor di atas. Jadi saya klik pada gambar pembesar suara untuk mematikan P.Suara. Oleh kerana Lensa masih terbuka dan Aplikasi Kamera dilaksanakan, hasilnya, ialah bila klik pada ikon Pembesar suara itu, Gambar tangan saya diambil.



Mungkin pembuat perisian itu tidak menjangka pengguna akan menggunakan kamera ketika bercakap.

p/s: Nombor telefon pada gambar itu dipadam kecuali nombor khai selandar, In case kalau ada gadis yang berkenan.

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit