test

Khamis, 15 Mei 2008

Sinar Harian Melaka akan dilancarkan Pada 2 Jun 2008

Tadi saya berjumpa dengan seorang pekerja Sunar Harian yang singgah seketika untuk membuat bancian, berborak seketika tentang Sinar Harian. Tidak dinafikan Sinar Harian lebih terbuka
berbanding Berita Harian dan Utusan Malaysia.

Telah saya nyatakan kepada Pemuda PAS Jasin supaya mempunyai dasar mesra media ketika Mesyuarat Agung Pemuda PAS Jasin suatu ketika dahulu.

Kini masa kian hampir, akan tetapi saya agak kuatir jika PAS Melaka agak ketinggalan dalam hal-hal berkaitan media. Maklumlah, terlalu banyak persepsi negatif tentang media.

Jadi saya berharap Khairul Faizi, dapat datang ke Melaka untuk memberi tunjuk ajar berdasarkan pengalamannya berurusan dengan Malaysiakini dan Bernama. Lagipun sudah 18 tahun kita tak bersua.


Agaknya apa aktiviti yang sesuai dengan Sinar Harian?

Saya drafkan dahulu:

1. Memberikan cenderamata sebagai ucapan tahniah ke atas pembukaan Sinar Harian Melaka
2. Lawatan Rasmi Pemuda PAS Melaka.

0 comments:

Catat Ulasan

Google+ Hasbullah Pit